Handmade pe breslo.ro

Ce de-a timp a trecut, nu-mi vine sa cred ca au trecut 3 ani si mai mult, cred ca in Decembrie fac 4 anisori de cand am pasit pe platforma Breslo. La inceput au fost pasi timizi, m-am inscris doar ca si cumparator, unde visam eu ca am sa si vand, si ca vor trece atatia ani?  O multime de magazine micute atunci s-au dezvoltat pana acum tare frumos, pe unii creatori i-am vazut apoi pe la targurile de handmade din Bucuresti, le-am admirat produsele in fata ochilor si m-am bucurat sa vad ca acest curent prinde contur, chiar daca inca este prost inteles de unii si corupt de altii.
Si uite asa, poate mai timid la inceput, platforma Breslo a crescut, a trecut prin schimbari de imagine, optimizari, idei noi, concursuri si extinderi peste hotare si desfasurari de forme pe tot felul de platforme de socializare. Ceea ce poate sa fie doar un motiv de bucurie, precum vad eu treaba, munca migaloasa a breslasilor, a artizanilor, are nevoie de un loc de desfasurare potrivit cu produsul dar si cu timpurile. Stiu ca e doar inceputul, lumea vine cu idei noi, presimt multe evenimente frumoase in viitor, mai ales ca ideile puse pe forum de catre artizani se vad puse in practica, si aduc un real succes ambelor parti. Poate lumea pe la noi inca este reticenta fata de cumparaturile online, dar este o reticenta care incet incet dispare, tot mai multe se intampla online, nu cred ca in viitor asta va mai fi o problema, si sunt sigura ca Breslo va fi tot aici, plin de creatii handmade si de artizani harnici.
 Am avut o vreme cand nu am avut spor la creat, aproape un an gol, si tin minte ca intram pe site, uitandu-ma la creatiile noi care apareau zilnic, si nu ma incerca tristetea ci bucuria, stiam ca-mi va reveni inspiratia intr-o buna zi, si-mi voi vedea creatia aliniata frumos in sirul de produse noi, poate si intr-o Galerie de cumparaturi, printre atatea alte minunatii. Si nu m-am descurajat, am tras o gura de aer si mi-am zis ca poate maine va fi ziua cea cu soare. Intr-un fel sau altul a venit si ziua aia, chair daca mai timid, asa ca am revenit pe site-ul Breslo. M-am uita la noile discutii de pe forum, am admirat noile magazine, multe cu noi provocari bineinteles si m-am pus pe treaba, am scos din raftul prafuit ca sa spun asa, planurile care le aveam, ideile, sa vad ce se mai potriveste si ce nu, iar inapoi nu am mai privit inapoi decat ca sa admir drumul batut pana acolo. Imi dau seama acum, ca oricate pauze se vor intampla, asta este ceea ce fac, ceea ce voi face, si pe cat posibil am sa fac tot ce-mi sta in puteri sa-i indemn si pe altii pe acest drum. Un drum greu, unde satisfactiile nu apar imediat, poate decat cele ale creatorului in fata creatiei, dar financiar un drum dificil, cel putin la inceput, un drum pe care razbate doar cel determinat si perseverent. Dar un drum atat de frumos ca nu-l regreti nici o clipa, poate doar cand esti nevoit sa te desparti de el. Si pentru mine, alaturi de la bun inceput a fost platforma Breslo. Sentimentul primei vanzari aproape ca m-a lasat fara aer. Cred ca intalnirea cu clienta a fost in fata la magazinul Unirea, unde cu ceva timp in urma observasem o vanzare care eram sigura ca are legatura cu site-ul Breslo, si-mi aduc aminte ca m-am intrebat in gand, oare eu voi avea vreoadata curajul? Eeh, frumoase aduceri aminte...hai va astept pe Breslo



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails