Selectii : Cercei verzi

Cred ca putem sa-i spunem recapitulare : )). Zilele astea trec in revista modelele de cercei din portofoliul meu de pe Breslo, pentru ca sunt multe proiecte care au scapat nerealizate, si revederea creatiilor mai vechi ar trebui sa-mi restarteze schitele mentale ratacite. Din pacate sunt un dezastru la desen, cu toate ca am cateva caiete cu schite, descifrarea lor e relativ un joc de noroc : )).


Sa vedem ce avem aici, de sus, stanga spre dreapta:
Cercei crosetati manual, "Delicate cale verzi"
Cercei crosetati "Farfaline verzi"
Cercei crosetati "In green paisley"
Cercei crosetati "Bombite de verde"
Daca cerceii mai sunt pe stoc ii gasiti in magazinul meu de pe Breslo, platforma binecunoscuta  pentru magazinele pline de articole si bijuterii artizanale / handmade, dureaza 2 minute sa va faceti cont, si e gratis pentru cumparatori. Daca aveti nedumeriri, exista un forum  unde veti primi tot ajutorul de care aveti nevoie.
Va astept sa popositi pe pagina mea de Facebook, unde se intampla comncursuri lunare cu premii in cercei si alte bijuterii fantezie, toate creatii personale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails