Am revenit pentru ca trandafiri crosetati!

Stiu, am cazut in neant. Mi-am prins urechile in social media, marketing si alte minunatii ale acestei ere tehnologizate si tare grabita. Dar a venit toamna, si parca se mai indulceste pasul vremii, si mi-am dat seama ca acesta fiind primul meu contact cu voi, ar fi  mare si tare pacat sa se piarda. Am inceput demult, cu niste vise, cu alte planuri poate, cu multe nelamuriri, multe schimbari s-au intamplat pe drum, drum atat de frumos, incat nu ma dau batuta. Si un lucru sigur nu se schimba, cand vine vorba sa crosetetz, cand vad un model care ma atrage, cand creez o noua bijuterie, totul e perfect, imi dau seama ca sunt exact unde trebuie: aici!

Asa ca uite ce frumusete crosetata am gasit aici, trandafiri crosetati in superbe culori de toamna, preferatele mele. Nici nu stiu ce ar trebui sa iasa in final, dar cu ii pasa :)!

Modelul pare a fi ca cel pe care il foloseam pentru trandafirii crosetati de martisor, acum cautam si tutorialul de unde l-am luat, sau diagrama, ca sa v-o impartasesc si voua...
Am gasit ceva similar aici , tot diagrama, trandafirii mai micuti, dar puteti face cate petale doriti voi. Aspectul de muguras sau floare desfacuta il alegeti voi cand strangeti floarea sa o coaseti la sfarsit.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails