Tutoriale crosetat 1: "nodul" si "ochiul de lant"

Inca nu m-am apucat eu de facut tutoriale pentru crosetat, imi lipseste trepiedul dar cred ca-mi voi lega camera de gat si se rezolvat si asta, dar va pot da linkuri unde veti gasi aceste lectii de crosetat, pe mine m-au ajutat enorm. Chiar daca nu intelegeti engleza de loc sau prea putin, ele sunt foarte bine si explicit filmate, deci cu putina rabdare si intelegere nu ar trebui sa fie o problema.
Lectia 1: Nodul alunecos ( nu stiu cum se cheama la noi, in engleza = "slip knot"), cu care se incepe fiecare lucru il aveti aici.
Lectia 2: Crosetatul lantisorului (engleza = "chain stitch") il aveti aici.
Lectia de crosetat in imagini pentru lantisor o aveti in postarea urmatoare. Dupa ea aveti lectia de crostetat in imagini 2 : "piciorusul mare", in engleza" double crochet stitch", "dc" abreviat
Sper sa va fie de ajutor. Voi mai posta linkuri dar daca nu va sunt de ajutor, si imi comunicati asta, cred ca se poate rezolva sa facem tutoriale si in romana.
Doua maini Dibace va ureaza spor la crosetat si la invatat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails