Tutorial Snur crosetat. Partea 1 din 2


Si iata si primul tutorial realizat de Doua Maini Dibace! Snurul crosetat ( una din variantele care exista). Nu a fost usor, va pot spune asta, ba era prea mare poza, ba prea mica, ba in ceata, bineinteles ca dupa ce am terminat totul am observat greselile gramaticale, ce sa mai spun, nu mai spun nimic. Am cautat mult sa inteleg cum se croseteaza snurul, si pe un forum am gasit un link la o imagine destul de incompleta, dar care m-a ajutat sa inteleg. Si i-am dat batai, am crosetat snurul si am facut tutorialul. Nici o grijja ca nu ma apuc de mileuri (inca) . Daca aveti sfaturi despre cum as putea imbunatati acest tutorial pentru voi, (sau pentru realizarea viitoarelor daca mai am curaj) , nu ezitati sa-mi spuneti. As fi preferat sa fie filmat dar nu a iesit clara imaginea, din pacate.
Fara alte adaosuri, va prezint snurul crosetat !
















4 comentarii:

  1. Foarte utile tutorialele acestea. Te pupik si o zi buna. Criss.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc multe de tot Criss pentru complimente si pentru ca ti-ai facut timp sa te plimbi pe blogurile mele. Cateva din ele au fost cam neglijate in ultima vreme. Asa ca trebuie sa ma pun pe treaba.

    RăspundețiȘtergere
  3. o ploaie de premii pentru tine pe blogul meu vei gasi,si mult spor la munca incontinuare.Suzana

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult crosetei fermecate pentru premii!
    Premii care ar fi trebuit sa fie de la mine pentru ea, pentru ca are un blog asa de frumos cu multe modele si cu multe linkuri spre bloguri
    frumoase si gustoase!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails