Semn de carte crosetat.



Livrare prin Posta Romana cu plata ramburs sau gratis in Bucuresti!

Ultima creatie crosetata, un mic si delicat semn de carte crosetat, care deja stiu cui va fi facut cadou! Ca si model crosetat e foarte simplu. E un fel de floare sau un fel de frunza. Si am invatat cu ocazia asta sa crosetez snur! Adica un fel de snur din multitudinea care exista. Bunica tot incerca sa-mi explice cum se croseteaza snurul cu care facea ea mileurile, dar numai nu pricepeam si gata. Problema s-a rezolvat, si sunt foarte bucuroasa, stiu sa crosetez snur. Cred ca am sa fac un tutorial mic, problema e ca aparatul meu de fotografiat nu filmeaza asa de bine, nu am fost atenta la aspectul asta cand l-am luat, si sunt foarte dezamagita din cauza asta. As putea sa pun cu poze, dar ies lungi tutorialele si nu intotdeauna explicite. Vorba multa, saracia omului, asa ca la treaba!
P.S. Am facut un mic tutorial cu crosetarea snurului. Il postez cat de repede!
P.P.S. si tutorialul e gata!


2 comentarii:

  1. Foarte frumos! Imi aduce aminte de mileurile mamei...si tocmai mi-am dat seama ce pot face cu snurul (gata facut) ramas de la ea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucrarile sunt de o frumusete rara !Complimenti!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails