Bijuterii handmade - cercei crosetati "Culori nebunatice"

Livrare prin Posta Romana cu plata ramburs sau gratis in Bucuresti!

Adica mai bine spus un cercel crosetat, ca al doilea, ea alta poveste. Toata lumea vrea colorate, asa ca iata o cretoe colorata. Mica mea drama este ata, merceria de unde ma aprovizionam a intrat in inventar si restaurare, asta daca se mai deschide,eu nu eram la curent ca am fost plecata, si nu mai am de unde sa ma aprovizionez cu ate. Si asta este foarte rau. Saptamana care vine trebuie sa cautam mercerii si sa ne rugam pentru nitel noroc. Caci  altfel trebuie sa revenim la crosetat cosulete, dar eu nu vreau, pentru ca imi place mai mult sa fac bijuterii si podoabe din astea de atarnat in urechi sau la gat. E mult mai amuzant!
Si maine daca nu ploua ne plimbam la targ!

2 comentarii:

  1. Nu glumesti cu fantezia, felicitari sunt extraordinari.Un sfarsit de saptamana minuant iti doresc.Suzana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, multumesc, multumesc mult pentru aprecieri Suzana!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails