Husa handmade pentru mobil - Etnic Rosu

Se vede ca am fost la Muzeul Taranului Raman si am ramas marcata, asa-i? E un Muzeu superb, as fi vrut sa fie de 10 ori mai mare ca nu ma mai saturam, asa o liniste, asa o pace...asa de frumos, ...niste interioare de nu-mi credeam ochilor, ce vieti...ce covoare!!. In fine, sa revenim la oile noastre. De fapt sunt fixata pe etnic de mai demult, cred ca de la broderiile bunicii (modeste dar frumusele tare, voi pune poze), si de la covorul strabunicii care e asa frumos ca-ti taie rasuflarea, si care sper intr-o zi sa-mi apartina (niste negocieri se vor duce, va asigur de asta). Acum a venit momentul sa aratam ce putem, si sa creem si noi ceva frumos la randul nostru, si sa stricam totul la sfarsit printr-un detaliu nepotrivit ( mi-a spus odata un profesor ca ma inec ca tiganul la mal, mai, sa stiti ca avea dreptate). Asta e, o nimerim noi odata si odata.
Prin urmare asta e husa crosetata cu model etnic, sper sa placa si sa mai facem si altele (vezi, daca am ramas fara fire potrivite pentru cercelusi...), este100% handmade in Romania, si bumbacul si manufactura. E la vanzare direct de la mine, dar e si pe Crafty.ro, care e un nou site de vanzare, cumparare handmade autohton, la fel il gasiti si pe Breslo.

Livrare prin Posta Romana cu plata ramburs sau gratis in Bucuresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails