Bijuterii handmade de la lume adunate - Trezorerii Breslo

Si ma trezesc harnicuta de dimineata, in ziua mea libera, cu tot feluri de planuri marete si cercei dragalasi in minte,  si ghici ce-mi bucura ochii de pe Breslo? O frumoasa galerie intr-una din nuantele mele preferate de albastru, si o invitatie sa donez pentru o licitatie cu accesorii si bijuterii handmade care are ca scop de 1 Iunie simpla bucurie a unor copii nevoiasi crescuti la manastirea Marcu. Exact ceva pe placul sufletelui meu, ca tot m-am inscris in donatul de cercelusi pentru animalutele de la Asociatia Robi, si pentru marinimia de cauze de pe magazinul cu donatii online CharityGhift - Ajuta cu un singur click. De-abia astept! oK.  Sa incepem cu Galeria Breslo compusa de INA.Bijoux, care are niste lucrusoare tare frumoase in magazin! Numai bune pentru o tura de cadouri, pentru mine, pentru sora mea, cea mai buna prietena, colega cu aniversarea, eu din nou : )), prietenul meu, ce mai tura- vura, cadouri pentru toatale lumea, si doar handmade!


Adica accesorii pe toate gusturile, inclusiv cele mofturoase : )), bijuterii, brose florale, agrafe de par,bentite, medalioane, pandantive,coliere( si inca ce pandantive) si bineinteles  accesoriile care ne insotesc cel mai des, cercelusii si bratarile, si ma repet :culoarea alabstru e superba, plus ca e in topul trendurilor actuale.
 PS: observ un 80's comeback? Not on me, nop. Ar fi frumos sa nu se mai cumpere din mega shop-uri imitatii de handmade lucrate prost si in serie (stiti la ce si care ma refer : )),si domnitele sa se resfete cu autenticul handmade autohton, in acest fel fiind sustinuti si tinerii designeri locali, si frumusetea naturala a purtatoarei va fi accesorizata cu frumuseti veritabile, create manual de maini dibace de pe meleagurile noastre. Dreamer-yap that's me! : )) Va pup, si back to work.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails