Reutilizarea blugilor vechi

Nu am decat vreo 30 de perechi : )), nu-mi ajung de un covor, e clar, si neaparat vreau sa-mi exersez mana pe ei la brodat si la cusut : )) ca vom avea si din acestea, asa ca sunt in cautare de idei pentru reutilizarea lor.
Si sunt sigura ca am vazut undeva si un covor crosetat din fasii de blugi, nu a fost nevoie decat de 120 de perechi adunate de la prieteni si prietenii prietenilor, ce ziceti ? Sau mai merge ideea impletirii simple a fasiilor si mers roata, roata pana e gata covorasul : )).

Imi cer scuze ca nu am momentan linkurile la poze, din pacate nici una nu-mi apartine.












2 comentarii:

  1. foarte frumoase lucrurile astea!
    presul tesut din blugi mi se pare chiar grozav.
    noi nu avem asa de multe perechi ca si tine, dar daca vrei sa te apuci de covor, dam si noi cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, ma bate un gand sa stii : ))Are bunica pe undeva un razboi de tesut! : )) dar totusi cred ca voi incepe cu un presulet micut, de proba : ))Dar momentan is fixata pe chestia ai cu buzunarasele. Va tin la curent cu traznaia care iese.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails