Ce sa fie ce sa fie? Crosetata - visinie.

Si atat va spun. Sunt variante crosetate pentru a determina grosimea modelului pentru un nou proiect. Si sper sa iasa atat de draguta precum mi-o imaginez. Recomand incepatorilor in proiecte mai mari crosetate sa faca la inceput mostre de acest fel, de lungimea a 10- 20 de picioruse crosetate, pentru a verifica modelul, sa il noteze undeva pe cat posibil, eventual sa si deseneze, pentru a observa din timp posibilele greseli sau neintelegeri. Plus diferitele adnotari care vor aparea daca se modifica modelul uneori chiar si cu un ochi. Regret ca nu am fost mai organizata la inceput, caci acum am de refacut doua cosulete crosetate si Ups! nu am nicaieri notat nimic despre ele! Va fi distractiv. De exemplu la acest proiect, mie de vreo 2 ori mi-a dat cu un piciorus in plus la primul capat de rand, asa ca am modificat numarul picioruselor crosetate in lantul de inceput pentru a iesi cat mai perfect cu numaratoarea ochiurilor.
Dupa terminarea proiectului voi pune poze cat de clare pot cu modelul crosetat, plus explicatii pas cu pas. Mie mi se pare foarte dragut, si potrivit la esarfe, fulare, paturici si mai stiu eu ce.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails