In luna cadourilor daruieste handmade!

Nu are sens sa mai specific, dar deja se simte...trendul "handmade" nu numai ca prinde avant...dar atinge tot mai multe ramuri. Este o initiativa mai mult decat benefica, aceea de a sustine producatorii locali, artizanii si mestesugarii, si nu mai exista dezbatere pe tema asta. Pur si simplu trebuie facut. In luna cadourilor vizitati targurile locale, cumparati marci autohtone, veti vedea ca diferenta se simte...eu cel putit asa mi-am propus pentru anul asta.
Si bineinteles ca acum refacem stocul la cercei, ca sa aibe doritorii de frumos autohton si handmade de unde alege....am inceput cu cerceii conici, pe care mi-am propus de mult sa-i vad in toate culorile, sper sa va placa, si va astept in magazin sa ma vizitati. Pe langa refacerea stocului vechi, garantez si cateva modele noi de bijuterii, reduceri si pana in 1 Ianuarie cel putin inca 2-3 concursuri pe pagina de facebook DouaMainiDibace. Va astept!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails