Cadou de Craciun fa-i un fular crosetat in punct tunisian.

M-am pricopsit cu niste gheme. Bineinteles. Am cautat sa- le dau o intrebuintare, sa invat ceva nou lucrand cu ele. M-am gandit la un fular, si am inceput sa ma joc. Nu prea imi place sa impletesc/tricotez dar nu stiu de ce. Asa ca imi ramane croseta, cu care se pot realiza niste modele fantastice. Si mi-am adus aminte de cutia cu experimente, unde pusesem deoparte niste crosete lungi, folosite mai ales pentru modelele in punct tunisian. Dupa vreo 3 incercari nereusite, fire nepotrivite ptr grosimile de iglite ce le am momentan, am incercat un fularas mai ingust, cu o croseta scurta din care am cam toate numerele. Si se intampla ca  mearga destul de repede, e cam dificil firul, recunosc, dar ptr un fular ingust si luuuung precum planuiesc, zic eu ca termin ca sa-l pot face cadou de Craciun. In mod sigur voi repeta modelul cu un fir de ata intr-o singura culoare, ca sa se vada mai bine modelul crosetat, ca acum vreau si pentru mine un fular asa :).


Pun un link ptr un tutorial in engleza, pana cand imi regasesc trepiedul si poate fac si eu un mic tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=f2MQP0JIi4o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails