Targ handmade



Si floricica mea crosetata a ajuns intr-un tarziu la targul de cadouri ILoveHandmade. Dar doar in calitate de vizitator. Si ne-a placut asa de mult!!! Nu ma asteptam sincer la asa de multe minunatii artizanale!
Superbe si mai presus de asta lucrate manual! Din pacate bugetul pentru cadouri a fost foarte restrans, plus ca multe cadouri am de gand se la crosetez chiar eu cu cele doua manute ale mele. In schimb am adunat multe carti de vizita, si maine urmeaza tura 2! Foarte multe idei pentru cadouri de Mos Nicolae si Mos Craciun foarte frumoase, foarte colorate si fiecare un unicat, ornamente de Craciun super dragute si deosebite, bijuterii si accesorii crosetate, fimo, gentute, felicitari, hainute, obiecte decorative, ce vreti voi, unicate, handmade, artizanale, lucrate manual.
Doar ca vremea cam rece. De fapt vremea si fomica ne-a indepartat intr-un tarziu pasii, ca de altfel mai cumparam cateva minunatii, altfel nu ne lasa inima.
Asa ca dragii mei grabiti-va, maine e ultima zi aTargului ILoveHandmade, in curtea Muzeului Municipiului Bucuresti, vis-a-vis de Universitate, iar intrarea e gratis.
Doua Maini Dibace va ureaza spor la shopping si la crosetat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails