Una bucata castigator la targul ILoveHandmade


Da, mi-am dorit sa castig un bilet ptr 2 persoane la patinoar si am avut noroc! Mi se intampla rar dar mi se intampla! Cum s-a intamplat? Simplu si frumos. Pentru ca ne-au placut asa mult minunatiile handmade care erau la targ, ne-am intors si Duminica, fiind mai putintica lume am avut ocazia sa studiez mai bine creatiile artizanale sau handmade care erau expuse, si sa iau si carti de vizita de la, sper, toata lumea, ca sa pot vizita site-urile creatorilor si artizanilor pentru cand mai am alte cadouri handmade de luat. In timp ce faceam cumparaturi, mai exact o pereche de cercelusi de argint handmade, de la creatoarea Liana Salagean din Cluj, s-au apropiat si organizatorii si ne-au oferit Biletul ptr patinoar. Ura! Si asta e toata povestea.
Doua Maini Dibace va ureaza o seara frumoasa si spor la crosetat.

2 comentarii:

  1. Felicitari. Ma bucur ca te-au nimerit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Si eu ma bucur sincer. imi doream de ceva timp sa merg la patinoar asa ca premiul a cazut la fix.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails