Inimioara crosetata








Nimeni nu a vrut-o, nici inimioara nici leapsa. Nu-i nimic, am incercat.
In curand si Martisor va fi de domeniul trecutului, ca si Dragobetele . Ce frumos merge viata inainte. Si vine primavara. M-as ingropa in zambile, frezii, liliac si narcise. Alte flori nu vreau.
A fost un week-end foarte frumos, am lasat croseta si degetelele sa se odihneasca nitel si am mers la ceainarie unde ne-am facut de cap cu plastelina, culori si martisoare.
Am vazut si pe bloguri ca toata lumea si-a dat silinta sa creeze martisoare cat mai originale, asta e bine, sa avem de unde alege. Pacat ca am ratat targul (sau targurile) handmade din zilele astea, ce sa-i faci, chemarea plastelinei. L-am vazut doar pe cel de la Dalles, care sincer...hmmm, in fine, imi plac mai mult targurile handmade in strada, colorate, originale si cat mai handmade se poate.
Doua Maini Dibace va ureaza spor la crosetat si o pimavara plina de zambete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails