De Dragobete leapsa cu Inimioare crosetate in dar



Se poarta leapsa asa ca am luat si eu una de la Diana "Lucru de mana". Dar asta nu e o leapsa simpla, adica doar cu link spre blogul de unde ai luat-o. E cu cadou, voi puneti un comentariul la mine pe blog, si leapsa pe blogul vostru (daca e despre lucru manual), cu link spre blogul meu in cazul de fata, si asa leapsa merge mai departe. Si pentru ca se apropie Valentine's Day, as face leapsa mai interesanta si as cere in comentariu sa scrieti o dedicatie de dragoste pe care ati primit-o sau ati facut-o. Asa, si numai asa, voi putea alege castigatorul. Premiul? O inimioara amigurumi crosetata de Doua Maini Dibace. Termen final prelungit toata luna Februarie. Va astept cu drag.
P.S. La sfarsit voi posta toate dedicatiile cu link-urile respective, ca sa-si bucure lumea sufletul si ochii.

3 comentarii:

  1. Thank you for visiting my blog. I am happy that it was helpful to you! Greetings from the U.S.A.

    RăspundețiȘtergere
  2. Leapsa de Valentine's Day . http://mariposi.blogspot.com/2010/02/leapsa-de-valentines-day.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit chestia cu leapsa ,dar nu prea inteleg ce am de facut!Asa sunt eu mai ...
    "grea de cap ".

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails